ORP " Groźny" 351

ORP " Groźny" 351
Był moim domem przez kilka lat.

piątek, 13 lipca 2007

Późny wieczór


To druga wieczorna próba, coś niechcący nacisnąłem i wywaliło mi tekst i fotkę mojego dziełka akryl na płótnie pejzaż górski z jeziorem. Lubię takie nastrojowe obrazki i ciekawe że takie które przedstawiają wodę, a jak są fale morskie to mnie często taki obraz fascynuje. Chociaż góry też dla ludzi z nizin są piękne, nawet bardziej niż morze. Istotnym elementem jest stan atmosfery, przejrzystość powietrza, patrząc na rozległą przestrzeń widzimy więcej mgieł. Nawet aparat fotograficzny nie zrobi zdjęcia odległym szczytom bez odpowiedniego filtra, pamiętam jak próbowałem fotografować panoramę Tatr z Głodówki. Tylko pierwszy plan wychodził. Kilka dni wstecz byle jaką cyfrówką zdejmowałem statki na odległości ponad 5 Mm, cyfrowe zdjęcie coś tam przedstawia, chociaż przejrzystość powietrza była dobra i przy bezchmurnym niebie. Nie pamiętam szczegółowo o czym pisałem w tym nieudanym poście, coś tam było o malowaniu akryle na płótnie i jak mnie niekiedy fascynuje malowanie albo rysunek. Są takie momenty mam ogromne pragnienie tworzyć chociaż jestem byle jakim amatorem, do tego stopnia że mam sny w których jestem mistrzem pędzla albo ołówka. Te sny czasami pojawiają się przez kilka kolejnych nocy, jestem wtedy szczęśliwy że chociaż we śnie mogę potworzyć.

Brak komentarzy: