ORP " Groźny" 351

ORP " Groźny" 351
Był moim domem przez kilka lat.

piątek, 3 sierpnia 2007

Jak zwykle

Mam kilka sekund czasu i nic więcej, nawet gdyby ktoś mocno wymagał to go brak mi. Jest to chyba zawarte w mentalności ludzkiej że niektórzy nie mogą mieć czasu. Jest dla mnie dużo rzeczy ważniejszych do załatwienia niż ich opisywanie. Tylko przeraża mnie sytuacja odwrotna, mianowicie taka gdybym miał dużo czasu, oj tego chyba boję się i o bardzo. Może to jakieś zboczenie ten mój strach, uświadamiam sobie te dawno już temu kilka dni na bezrobociu po wielu latach solidnej pracy. Takiej która nie dawała odpowiednio dużych pieniędzy ale była satysfakcjonująca bo była prawie samą przyjemnością. Być może przesadzam we wspomnieniach w uwielbieniach tamtych zajęć. Kiedyś o tym coś napiszę, coś opowiem, może narysuję.

Brak komentarzy: