ORP " Groźny" 351

ORP " Groźny" 351
Był moim domem przez kilka lat.

czwartek, 19 lipca 2007

Kolejne podejście do tego ...


... mojego próbnego bloga. Jest on publiczny ale nikt nie zwraca uwagi na takie bzdury i to dobrze. Mam taką samą świadomość jak bym załatwiał fizjologię gdzieś o północy w bezludnym miasteczku, w miejscu publicznym gdzie o każdej porze doby jest możliwość spotykania innych ludzi. To o czym piszemy w blogach jest jest zawsze jakoś motywowane tym czy owym, nawet trudno to zbadać chyba że tak jak to badają opinię publiczną czyli zamiast zbadać kreują wyniki badań. Niewiele przebywam w przestrzeni publicznej ale /poza netem/ nie spotkałem autentycznego ankietera, kiedyś na granicy austriacko-włoskiej mojego kolesia zaczepiali ankieterzy ich pytania dotyczyły polowań i strzelania do zwierząt przez myśliwych.
Oczywiście że są różne metody i kontakty międzyludzkie w naszych czasach odbywają się przy pomocy różnych technik informatycznych. W mediach kłamstwo jest tak rozpowszechnione że wszyscy to wyczuwają tylko nie zdają sobie sprawy jak bardzo. Powszechna manipulacja powoduje sytuację ja nazywam brakiem rozsądku. Przeprowadziłem prymitywny eksperyment polegający na nie korzystaniu z mediów w okresie ponad rok, czyli byłem bez gazet, radia, TV i netu jeszcze wtedy nie miałem dostępu. Bardzo mi się to podobało bo czytałem trochę książek, miałem jakieś poważniejsze wyzwania zawodowe w które dość dokładnie się angażowałem, właśnie brak tych informacji z TV czy radia bardzo pomagał mi w pracy i w ogóle w życiu. To co mnie przeraziło i uzmysłowiło jak ludźmi łatwo sterować , ci ludzie oglądający na co dzień jakieś seriale albo programy komentujące otrzymują gotowe pomysły i nie muszą myśleć, podczas dyskusji używają tych samych argumentów co komentatorzy medialni i całkiem nieświadomie biorąc te argumenty jako własne. Nawet kłócili się po telewizyjnemu. Na tym kończę to rozważanie, powiem jak ta cała UE taka dobra to dlaczego tak namawiali, ludzie kumają co dobre tylko przy pomocy psychologii można ich wykołować ale nie całkiem bo nastąpi czkawka i odbije się z powrotem.

Brak komentarzy: