ORP " Groźny" 351

ORP " Groźny" 351
Był moim domem przez kilka lat.

piątek, 17 sierpnia 2007

Coś około zachodu

Słońca, herbatkuję sobie jeszcze przez chwilę, początek weekendu nie specjalnie mnie to fascynuje jednak taka jest rzeczywistość, od czasu do czasu mam poczucie uprawiania lenistwa mimo że ciągle jestem zajęty jakimiś czynnościami które w gruncie rzeczy mogą wyglądać na odpoczynek. Miewam okresy głębokich zastanowień, takich planowań i jednoczesnych ocen działań. Takie zjawiska są niezbędne, służą pewnego rodzaju higienie wewnętrznej. Całe moje działanie uważam za zbyt przemyślane i dlatego powolne to jest takie które przemyślnie "zabija" czas. Pewne moje plany trwają po kilka lat i nie są realizowane z braku odpowiednich sum pieniędzy, są takie które nie realizuję bo boję się ryzyka.

Brak komentarzy: