ORP " Groźny" 351

ORP " Groźny" 351
Był moim domem przez kilka lat.

środa, 31 maja 2023

Jantar 0801

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst
Szanowni, kolejny CUD. Tym razem w piwnicy w Gdańsku. Do kolekcji dołącza przepiękna klawiatura komputera Jantar 0801. Niestety, poszukiwania jednostki centralnej komputera trwają. Pokazywałem kiedyś zdjęcie całego komputera. Od tamtego czasu otrzymałem kilka sygnałów gdzie mógł być. Wiem gdzie komputer był produkowany, poznałem nawet kilka osób, które ten komputer miały okazję produkować. Niestety właściciel firmy już nie żyje, a Panom go produkującym, pozostało tylko wspomnienie. Prawdopodobnie ocalało kilka egzemplarzy, które znajdują się w zasobach jednej z uczelni na Pomorzu. Dlatego kontynuuję poszukiwania dalej. Jeden element już jest, jestem dobrej myśli, że reszta też się znajdzie 😁
Serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla Leszka z Gdańska. Cieszę się, że udało nam się dogadać i klawiatura trafiła do mnie. Jest radość!

Brak komentarzy: