ORP " Groźny" 351

ORP " Groźny" 351
Był moim domem przez kilka lat.

poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Wiersze naszego dzieciństwa

 Żyliśmy w PRL - u . Wspomnienia


W poniedziałek rano kosił ojciec siano
kosił ojciec, kosił ja, kosiliśmy obydwa.
A we Wtorek rano, grabił ojciec siano,
grabił ojciec, grabił ja, grabiliśmy obydwa.
A w Środę rano suszył ojciec siano,
suszył ojciec, suszył ja, suszyliśmy obydwa
A we Czwartek rano przewracalim siano,
robił ojciec, robił ja, robiliśmy obydwa.
A na Piątek rano składał ojciec siano,
składał ojciec, składał ja, składaliśmy obydwa.
A w Sobotę rano zwoził ojciec siano,
zwoził ojciec, zwoził ja, zwoziliśmy obydwa.
A w Niedzielę rano krówki jadły siano,
spoczął ojciec, spoczął ja, spoczęliśmy obydwa.
Zdj.udostępnione z Internetu
Może być zdjęciem przedstawiającym 2 osoby


Brak komentarzy: